Möljä

Ajankohtaista

Tietoja UPS:n alkavan kesän toiminnasta ja kommodori Seppo Ylä-Himangan terveiset kaikille upsilaisille löytyvät nyt sivulta UPS.
Uudessakaupungissa on suunnitteilla Kotimaan liikenteen laivurikurssi ensi talveksi, jos tarpeeksi kiinnostuneita löytyy. Toimi heti, aikaa ilmoittautua toukokuun loppuun mennessä.
UPS:n uudet seura-asut ovat nyt saatavilla. Valikoimaan kuuluu T-paitoja, pikeepaitoja, tuulipusakka, hupparit lapsille ja aikuisille sekä pipoja ja lippiksiä. Pääväri on tummansininen, mutta osa tuotteista on saatavilla myös valkoisena.
UPS:n peräliput ja venetarrat ovat myynnissä Salmerilla
Veneseurojen katsastustoiminta tehdään koronaviruksen takia videopuheluina tänä keväänä.
Veneilykausi on alkamassa poikkeusoloissa. Kilpailu- ja seuratoiminta näyttää olevan jäissä ainakin toukokuun loppuun. Poikkeusolot vaikuttavat koko maassa mm. veneiden katsastukseen, johon on tulossa uusia menettelyjä.
Enimmäkseen rutiiniasioita käsitellyt kevätkokous pidettiin maaliskuun puolivälissä. Samalla käytiin läpi myrskyn jälkiä.
Kevätkokous pidetään ilmoitetun mukaisesti tänään klo 18. Jos jollakin on flunssaoireita, on juuri palannut matkoilta riskialueilta tai kuuluu riskiryhmään sairastumisen suhteen, osallistumista on syytä välttää.
UPS:n kevätkokous 13.3.2020 kello 18.00 alkaen Aquariuksen kokoustiloissa
RSS ATOM