Uudet seura-asut nyt saatavilla

14.5.2020

UPS:n uudet seura-asut ovat nyt saatavilla. Valikoimaan kuuluu T-paitoja, pikeepaitoja, tuulipusakka, hupparit lapsille ja aikuisille sekä pipoja ja lippiksiä. Pääväri on tummansininen, mutta osa tuotteista on saatavilla myös valkoisena.

UPS:n yhteistyökumppanina asujen hankinnassa on Silkkipaino Asmo Hällfors, joka hoitaa kaikki tilauksiin liittyvän. Oheisesta linkistä pääsee tutustumaan malleihin, väreihin ja hintoihin. https://spah.fi/ups-seura-asusteet/

Kuvien perässä on kokotaulukko, josta voi varmistaa vaatteen mitat itselle sopiviksi. Vaatteissa on UPS:n seuratunnukset, ja lisätilauksesta niihin saa myös veneen nimen, purjenumeron tai muuta omaa painatusta.

Tilaukset tehdään Asmo Hällforsille, joka toimittaa valmiit tuotteet ja hoitaa maksupuolen. Kuvaston lopussa on tilauslomake, mutta jos se tuntuu hankalalta, tilaukset voi tehdä suoraan sähköpostilla. Myös puhelimitse voi kysellä lisätietoja. Joitakin tuotteita on jo nyt mahdollista myös sovittaa.