Liittyminen jäseneksi

Liittyminen Uudenkaupungin purjehdusseuran jäseneksi

UPS pyrkii toiminnallaan ja palveluillaan tarjoamaan kaikille jäsenilleen mahdollisuudet purjehdus- ja veneilyharrastukseen.

Tietoa seuran toiminnasta löydät näiltä UPS:n kotisivuilta. Aktiviivista toimintaa on aina juniori-ikäisistä lähtien ja aktiviteettejä löytyy niin harrastajille kuin kilpapurjehduksestakin kiinnostuneille.

UPS toivottaa lämpimästi tervetulleeksi uudet jäsenet!

Voit hakea jäseneksi täyttämällä alla olevan sähköiseen lomakkeeseen vaaditut tiedot.

* Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia.

Juniorijäsenyys: Juniorin liittymismaksu 10€ ja jäsenmaksu 20€/vuosi

Vuosijäsenyys: Vuosijäsenen liittymismaksu 170€ ja jäsenmaksu 60€/vuosi

Puolison liittymismaksu 85€ ja jäsenmaksu 60€/vuosi

Veneilyseurat, kuten UPS voivat kuulua seuraaviin kattoliittoihin: Suomen Purjehdus ja Veneily ry (SPV) tai Suomen Navigaatioliitto ry, jotka molemmat kuuluvat Suo­men Urheiluliit­toon. UPS kuuluu seurana Suomen Purjehdus ja Veneily ry:een. Sinut merkitään seuran kautta Suomen Purjehdus ja Veneily ry:n jäseneksi, jolloin saat liiton edut ja palvelut käyttöösi. Sinulle postitetaan liiton toimesta mm. Navigare-lehti.

Muistathan että vain katsastetulla ja seuran veneluetteloon merkityllä veneellä on seuralipun käyttöoikeus.

Tämän jäsenanomuksen voit tehdä täyttämällä lomakkeessa vaaditut tiedot ja painamalla Lähetä-nappia.

Hallituksen tehtyä päätöksen jäseneksi hyväksymisestä, saat laskun sähköpostiisi.

Mikäli haluat lähettää jäsenanomuksen muulla tavoin (postissa tai sähköpostilla), ota yhteyttä jasenasiat@uudenkaupunginpurjehdusseura.fi.