Möljä

Ajankohtaista

UPS:n junioritoimintaan ovat perinteisesti kuuluneet purjehduksen alkeiskurssi lapsille heti kesäloman alussa ja juhannuksen jälkeen lasten ja nuorten veneilyleiri yhdessä UTMVS:n kanssa. Molempien ilmoittautuminen on nyt alkanut.
Juniorijäsenyyden jatkoksi suunniteltu uusi jäsenluokka, nuorisojäsenyys, sai myönteisen vastaanoton UPS:n kevätkokouksessa.
UPS:n kevätkokous pidetään perjantaina 11.3.2022 kello 18 alkaen hotelli Aquariuksen kokoustiloissa. Tavanomaisten tilinpäätösasioiden lisäksi hallitus esittelee suunnitellun sääntömuutoksen ja toivoo siitä keskustelua.
Pietarinkarin paviljongilla ensi kesänä toimiva Förstaagi Oy on perustanut oman sivunsa Facebookiin. Juuri nyt tuorein ilmoitus koskee henkilökunnan hakua ensi kesäksi.
UPS on sopinut Förstaagi Oy:n kanssa Pietarinkarin paviljongin ravintolatoiminnasta kesäksi 2022. Uusi yrittäjä avaa perinteikkään paviljonkiravintolan vappuna 2022 ja samalla saaressa alkaa vierassatamatoiminta.
Syyskokouksessa jaettiin palkintoja niistä kesän kilpailuista, joissa palkintojenjakoa ei järjestetty heti kisan päätteeksi.
Syyskokous pidettiin 12.11.2021
RSS ATOM