Möljä

Ykskoivun telakointialue on saanut uuden satamakapteenin Heikki Blinnikan
Tiedote luvanvaraisten hätämerkinantolaitteiden käyttöharjoituksesta Isokarin Kiertäjät, Uudenkaupungin Meripelastajat, Uudenkaupungin Purjehdusseura ja Uudenkaupungin Työväen Moottoriveneseura järjestävät yhteistyössä hätärakettien, käsisoihtujen ja hätäsavujen käyttöharjoituksen Uudessakaupungissa Suukarin edustalla 2.3.2013 klo 10.00 alkaen. Tilaiusuudessa saa "ampua" omia vuonna 2007 tai sen jälkeen valmistettuja hätäraketteja, soihtuja tai savuja. Tätä vanhempien hätämerkinantovälineiden käyttö tässä tilaisuudessa on kielletty!
Uudenkaupungin Purjehdusseura järjestää ensi vuonna moottoriveneiden Offshore-kilpailut, joiden yhdessä luokassa ratkotaan mestaruudet koko Euroopan tasolla. Seuran purjehtijat puolestaan ovat saaneet järjestääkseen H-veneiden SM-kilpailut.
Perinteinen syyskokous saa tällä kertaa joukkoonsa myös Junnut, Junnujen vanhemmat sekä illanvieton!
RSS ATOM