Möljä

Ajankohtaista

Kotisatama-hankkeen sivu on päivitetty. Siellä voit tutustua hankkeen suunnitelmiin, siihen, mitä ollaan tekemässä.
Pietarinkarin työt etenevät vauhdilla. Tällä viikolla tiistaina saatiin uusi suihku- ja wc-rakennus paviljongin viereen. Novidassa tehty rakennus nostettiin paikoilleen isolla nosturilla lähes kokonaisena. Paviljongin pitkään kaivattu uudistus on nyt loppusuoralla. Ravintolasali laajenee uudella, valoisalla nurkkauksella ja saareen saadan uudet, ajanmukaiset sosiaalitilat. Lisää kuvia näet tästä https://www.facebook.com/uudenkaupunginpurjehdusseura/
Rakennustöistä kertynyttä roskaa, muovia ja puunkappaleita korjattiin pois, valmiita uusittuja ikkunoita putsattiin kitistä ja pestiin Pietarinkarin paviljongilla lauantaina.
UPS:n lipunnosto tapahtuu tänä keväänä työn merkeissä, siivoustalkoisiin yhdistettynä, lauantaina 6.5.
Vappupurjehdus (28.4.2017)
UPS:n juniorien perinteinen vappupurjehdus 1.5. klo 14 Pakkahuoneen edustalla
UPS:n uutta sähköpostiosoitetta ei vielä ole saatu toimintaan.
Seuraavaksi paviljongin talkoot la 22.4. ja la 6.5. Siirretty: Kotisataman nosturipedin talkoot XX - erikseen ilmoitettavaan ajankohtaan. Kirstankarin talkoot - saunalaituri ja ikkunat la 20.- su 21.5. Ensimmäinen viikkopurjehdus 31.5.
Kaksi isoa hanketta vaatii UPS:n väeltä talkootyötä tämän kevään aikana. Kotisataman rakentaminen Ykskoivun telakka-alueelle etenee. Pietarinkarin paviljongille valmistuvat ison ikkunaremontin lisäksi kevään aikana uudet wc- ja pesutilat erilliseen rakennukseen paviljongin viereen. UPS hakee kesäksi paviljongille uutta ravintoloitsijaa. Yhteydenottoja on saatu, mutta ne eivät toistaiseksi ole johtaneet ratkaisuun, kertoi kommodori Pekka Ajanko kokouksessa.
RSS ATOM