Uusi sähköposti ei vielä toimi

27.4.2017

UPS:n uutta sähköpostiosoitetta ei vielä ole saatu toimintaan.

Jäsenmaksulapun ja purjehduskauden ohjelman mukana postitettiin sininen tiedote, jossa on UPS:n uusi sähköpostiosoite ups@uudenkaupunginpurjehdusseura.fi . Teknisten ongelmien takia se ei kuitenkaan vielä toimi. Suuret pahoittelut niille, jotka turhaan ovat yrittäneet lähettää sinne postia! Uusi osoite tulee käyttöön niin pian kuin mahdollista.

Vanha osoite ups@uusikaupunki.fi toimii vielä toistaiseksi ja sähköposti tulee perille sen kautta. Vanha osoite lakkaa kuitenkin toimimasta alkukesällä, kun koko uusikaupunki.fi-palvelin poistuu. Jäsenrekisteriasioissa postia voi lähettää myös suoraan Pirjo Helmiselle osoitteeseen pkhelminen@gmail.com. Sinne voi lähettää mm. omiin yhteystietoihinsa liittyvät muutokset sekä tiedon omasta sähköpostistaan.

UPS-uutisia ei enää tule. Sinisessä tiedotteessa toivotaan seuran jäsenten lähettävän sähköpostisoitteensa seuralle tiedotuksen tehostamisen takia. Tätä pyydetään mm. siksi, ettei painettua lehteä, UPS-uutisia enää tehdä. Lehden työmäärä osoittautui liian suureksi, totesi syyskokous. Tiedotusta jatketaan uusin keinoin. Sähköpostin lisäksi kannattaa seurata UPS:n kotisivua ja Facebook-sivua.