Möljä

Ajankohtaista

Kevät tulee, vai tuleeko? - Jäitä ei ainakaan ole. Jos vesille pääsy jo polttelee, niin tarkista, onko paattisi tämän vuoden runkokatsastuslistalla. Noin 40 venettä on vuorossa nyt tai toimi on viime vuonna jäänyt rästiin. Varsinaiset katsastuspäivät alkavat taas toukokuussa. Linkki sivulle
UPS:n laskut lähetetään jatkossa sähköpostin välityksellä. Muutos koskee jäsenmaksuja sekä veneiden rekisteri- ja säilytysmaksuja.
Oletko sinä etsimämme ehtoisa emäntä taikka idearikas isäntä? UPS:n paviljongille etsitään kesäravintolan pitäjää. Paviljonki-sivulle Haku on nähtävillä myös TE-palvelujen netissä https://paikat.te-palvelut.fi/tpt/10231439?lang=fi
Uudenkaupungin Purjehdusseuran perustamisesta tulee tänä vuonna 135 vuotta. Juhlan merkeissä jaettiin ansiomerkkejä pitkään seuratehtävissä toimineille
UPS:n uusi kommodori on Seppo Ylä-Himanka. Perjantaina pidetty syyskokous valitsi uuden kommodorin, kun neljä vuotta seuraa johtanut Pekka Ajanko ei enää jatkanut tehtävässä.
Tutustu syyskokouksessa käsiteltäviin ensi vuoden toimintasuunnitelmiin etukäteen tästä.
UPS:n syyskokous pidetään perjantaina 8.11.2019 klo 18 alkaen Aquariuksen kokoustiloissa. Käsitellään sääntömääräiset asiat. Kahvitarjoilu. Kokouksen jälkeen Tapio Lehtinen kertoo Golden Globe Race -yksinpurjehduksesta maapallon ympäri. Purjehduseuran 135-vuotisjuhlavuoden merkeissä ansiomerkkienjako ja kesän purjehdusten palkintojenjako.
RSS ATOM