Jäsenmaksulaskut sähköisesti, osoitteita puuttuu vielä

10.2.2020

UPS:n laskut lähetetään jatkossa sähköpostin välityksellä. Muutos koskee jäsenmaksuja sekä veneiden rekisteri- ja säilytysmaksuja.

Vuoden 2020 jäsenmaksulaskut ovat lähdössä lähipäivinä. Sähköpostiosoitteita kuitenkin puuttuu edelleen runsaasti.

Lähetä ajantasainen sähköpostiosoitteesi jäsenasioista vastaavalle Kimmo Sjöblomille osoitteeseen jasenasiat@uudenkaupunginpurjehdusseura.fi. Lähetä voimassa oleva osoitteesi myös siinä tapauksessa että olet hiljattain vaihtanut sähköpostia tai epäilet muuten pudonneesi seuran sähköisen tiedotuksen piiristä. Toimi heti, ettet putoa kuin eno veneestä!

Myös seuran tiedotus tapahtuu jatkossa sähköisten kanavien kautta. Sähköpostin lisäksi toiminnasta kerrotaan UPS:n kotisivulla www.uudenkaupunginpurjehdusseura.fi ja Facebookissa https://www.facebook.com/uudenkaupunginpurjehdusseura/. Tapahtumien järjestämiseen hallitus, purjehtijat ja juniorit käyttävät myös omia sähköisiä ryhmiä mm. WhatsAppissa.

Laskutus ja tiedotus on nopeaa sähköpostin välityksellä. Se tulee seuralle myös paljon edullisemmaksi kuin kirjeiden lähettäminen Postin välityksellä, eikä vaadi läheskään yhtä paljon talkootunteja. Paperisen laskun lähetyskulut 5 € tullaan jatkossa lisäämään laskuun.