Juniorien Talvipäivät 2012

23.1.2012

Uudenkaupungin Purjehdusseuran (UPS) junioreiden talvipäiviä vietettiin 22.01.2012. Osallistujia oli huimat 50 neljästä eri seurasta. Aamu aloitettiin hiihtoputkessa ja iltapäivä vietettiin uimahallilla, jossa Pauliina Ajanko kertoi reilun pelin merkityksestä ja altaalla harjoiteltiin jollan kääntöä.

HIIHTOPUTKESSA

Uudenkaupungin Purjehdusseuran (UPS) junioreiden talvipäiviä vietettiin 22.01.2012. Osallistujia oli huimat 50 neljästä eri seurasta. Aamu aloitettiin hiihtoputkessa aamupalan lomassa mukavasti jutustellen ja tutustuen. Hiihtelyn ja curlingin ohessa järjestettiin myös seurojen välinen leikkimielinen hiihtokilpailu, joissa joukkueet lähtivät minuutin välein ladulle. Joukkueen aika otettiin viimeisenä maaliin tulleen jäsenen mukaan.  Tiukassa kisassa voiton vei Meriseura 2, toiseksi tuli UPS 1 ja kolmanneksi TPS.

UIMAHALLILLA LUENNOLLA JA TREENEISSÄ

Makkaransyönnin jälkeen hiihtoputkesta siirryttiin uimahallille, jossa Pauliina Ajanko kertoi reilun pelin merkityksestä ja muistutti, että harrastamisen tulee olla kivaa sekä itselle, että kaverille. Altaille siirryttäessä Pauliina opasti Markus Reinikaisen kanssa optimistijollan
kaatamista ja pystyyn nostoa. Lisäksi oli järjestetty temppurata. Allasosuuden päätti jälleen leikkimielinen kilpailu, jossa laskettiin mahdollisimman nopeasti vesiliukumäkeä. Päivä oli onnistunut ja järjestelyt sujuivat loistavasti. Pientä yhteistoimintaa seurojen väliseen
junioritoimintaan viriteltiin. On kivempi kisata ja treenata, jos on enemmän porukkaa. Nyt odotamme kevättä, jotta optimistijollatreenit voidaan jälleen aloittaa. UPS ottaa tänäkin vuonna mukaan uusia aloittelijoita. Haluamme myös kiittää niitä yrityksiä, jotka lahjoittivat
palkintoja kilpailuihin sekä Vahterus Ringiä että uimahallia hyvin sujuneista järjestelyistä.