Möljä

Ajankohtaista

Talkooapua tarvitaan, jotta viidakko ei valtaa kenenkään venepaikkoja. Saako UPS liikkeelle parikymmentä veneenomistajaa talkoisiin Kotisatamaan torstaina 3.9. klo 16.30 alkaen?
Jos olet tulossa lauantaina Pietarinkarille jäseniltapäivään, mutta sinulla ei ole sinne kuljetusta, ilmoita tulostasi sähköpostilla kimmo.sjoblom@novida.fi tai tekstiviestillä 050-5461106. Koska useimmat ovat ilmoittaneet tulevansa omalla veneellä, vesibussi Aavatar peruttiin ja kuljetukset järjestetään muuten. Eli saareen pääsee, vaikka omaa venettä/kuljetusta ei olisikaan!
Kirstankarin retkisatamaan on rakennettu heinäkuussa puu- ja hiiligrilli.
UPS:n regatta purjehditaan tällä kertaa yksipäiväisenä matkakilpailuna lauantaina 25.7. (LYS ja Finnrating)
Lauantaina 8.8. Valssipurjehduksen jälkeen vietetään Pietarinkarin paviljongilla UPS:n oman väen, jäsenistön yhteistä iltapäivää ruokailun ja musiikin kera.
Kesän jäsenkirjeessä Valssipurjehduksesta, sen yhteydessä pidettävästä UPS:n jäseniltapäivästä sekä loppukesän kilpailuista
RSS ATOM