Valssipurjehdus ja UPS:n jäseniltapäivä paviljongilla 8.8. Muistakaa ilmoittautua!

17.7.2020

Lauantaina 8.8. Valssipurjehduksen jälkeen vietetään Pietarinkarin paviljongilla UPS:n oman väen, jäsenistön yhteistä iltapäivää ruokailun ja musiikin kera.

Ensin mahdollisimman paljon veneitä lähtölinjalle Valssipurjehduksen starttiin.

Maaliin saapumisen jälkeen on paviljongilla ruokailu klo 15 ja musiikkia. Tahdeista vastaa Kalle Klotz noin klo 15-17.30. Tilaisuus on tarkoitettu kaikille upsilaisille. Ne jotka eivät osallistu purjehduskisaan tai tule omilla veneillään, pääsevät paviljongille vesibussi Aavattarella, joka lähtee Sorvakon sillan pielestä klo 14. Paluukuljetus lähtee paviljongilta klo 17.30. Olkaa lämpimästi tervetulleita!

Ruokailu tapahtuu ala carte –tapaan. Tarjolla on saaressa savustettua kotimaista kirjolohta, uusia perunoita, sillilajitelma ja raikas salaatti sekä kahvi ja tee. Hinta 20 €/hlö.

Ilmoittautumiset 5.8.2020 mennessä osoitteella uginpaviljonki@gmail.com ja jani.salmela@karjurock.fi. Ruokailuun liittyviin kysymyksiin vastaa Jani Salmela p. 040 6842056.

Alkuillasta on myös sauna lämpimänä.