Möljä

Ajankohtaista

Syyskokouksessa jaettiin palkintoja kesäkauden kilpailuista, mm. koko kesän kestäneestä purjehduksen ranking-sarjasta.
Uudenkaupungin Purjehdusseuran uudeksi kommodoriksi on valittu Pekka Ajanko ja uudeksi varakommodoriksi Seppo Ylä-Himanka. Valinnat tehtiin UPS:n syyskokouksessa perjantaina.
UPS:n syyskokous pidetään perjantaina 6.11.2015 kello 19 ravintola Kahvelissa, Aittaranta 4. Sääntömääräisissä asioissa ovat mm. ensi vuoden toimintasuunnitelmat ja henkilövalinnat. Lisäksi käsitellään sääntömuutosehdotus, joka koskee vapaajäsenyyden poistamista tai jäsenmaksun määräämistä vapaajäsenille. Ja perinteisesti syyskokouksessa jaetaan myös kesäkauden palkintoja menestyneille.
Rainer Salon kipparoima Helena otti lauantaina voiton sekä UPS:n kymmenen kerran purjehditussa Seksmiilarissa että samalla kertaa H35-luokkamestaruuskisassa. Seksmiilarin kakkoseksi purjehti Arkki ja kolmanneksi Tiira.
Kutsu elokuun purjehduksille liitteenä
RSS ATOM