Möljä

Tulevia tapahtumia (14.7.2016)
Kesää vietettäessä on hyvä kertoa mitä meidän saaritukikohdissa on tapahtunut. Pietarinkarilla on tehty ja talkoiltu kevään ja alkukesän aikana. Länsipuolen laituria on lyhennetty ja oiottu, itäpuolen laituria oiottu sekä ponttoonilaituria oiottu sekä korjattu jotta laituriin on hyvä tulla. Nyt laiturilta pääsee komeaa lankonkia pitkin maihin ja kaiteet turvaavat kulkua. Poijut on tarkastettu ja muutama uusi poiju pistetty rantautumiseen. Saunaa on korjattu mm. löylyhuone uudelleen paneloitu ja uudet lauteet, sekä terassi korjattu ja nyt on komea sekä turvallinen vilvoitteluterassi. Paviljongin kunnostusta on aloitettu länsipuolen seinän alaosasta joka ensin puhdistettiin ja sitten maalattiin. Täällä vielä paljon tehtävää. Kirstankarilla myös maalattu vanha mökki sekä valmisteltu saunan laiturin uusimista viemällä tavarat pääosin jo saareen. Kirstankarilla reitti merkitty lateraaliviitoin ja ohjeet saareen menolle löytyvät meidän nettisivuiltamme http://www.uudenkaupunginpurjehdusseura.fi/kirstankari/ Kirstankarin avaimen voi noutaa paviljongilta, pantti 30 €, tai ostaa itselleen, hinta 30 €. Hyvää kesää ja nautitaan myös omista saaritukikohdistamme! Kuvat kertovat lisää:)
Kesäkauden alkamisen merkiksi nostettiin UPS:n lippu lauantaina jälleen liehumaan Pietarinkarin paviljongin torniin. Lipunnoston jälkeen tutustuttiin Pietarinkarin laitureilla ja saunalla tehtyihin ja osin vielä menossa oleviin korjaustöihin.
UPS:n kevätkokous pidetään 11.3. kello 18 Uudenkaupungin Golfravintola & Cateringissa, Välskärintie 2H. Esillä sääntömääräiset asiat ja sääntömuutosehdotus (vapaajäsenten jäsenmaksu). Lisäksi kuullaan kokemuksia juniorien kv. kilpailuista ja toiminnasta.
RSS ATOM