Möljä

Ajankohtaista

Uudenkaupungin Purjehdusseura ry:n sååntömääräinen kevätkokous perjantaina 10.3. klo 18, paikka Makasiiniravintola 1617, Aittaranta 8.
Uudenkaupungin Purjehdusseura hakee ravintoloitsijaa Purjehdusseuran paviljongille Pietarinkarille.
UPS ja Vakka-Suomen kansalaisopisto järjestävät yhteistyössä veneilykoulutusta käytännön perustaidoissa. Koulutusta ovat kyselleet varsinkin vasta-alkajat. Toimintaansa aktivoinut veneilyjaosto on ottanut haasteesta kiinni. Kouluttajina ovat Teppo Kuisma ja Henri Jefimoff. Kurssi alkaa 8. maaliskuuta.
Uudenkaupungin satama on muuttanut venepaikkojen uusimiseen ja varaukseen liittyvää järjestelmää. Satamatoimisto ei lähetä viime vuonna varatusta paikasta uutta laskua, vaan veneen omistajan pitää itse uusia varauksensa netissä ja sitten maksaa paikka. Apua saa edellen puhelimitse satamatoimistosta ja myös yhteispalvelupiste Passarista, joka on Postin talossa.
UTMVS ja UPS järjestävät tuttuun tapaan yhteisen bussimatkan venenäyttelyyn Helsingin messukeskukseen lauantaina 11.2. Matka tehdään nk. omakustannushintaan. Mukaan mahtuu ilmoittautumisjärjestyksessä 50 henkilöä, ei tarvitse olla kummankaan seuran jäsen. Lähtö Ugin linja-autoasemalta klo 7.00, paluu noin klo 21. Sitovat ilmoittautumiset 6.2. mennessä Seppo Lundelinille p. 02 8423203 tai 0400 993725.
Ilmoittautuminen torstai klo 12:00 mennessä kiitos. Lisätietoa "kilpailut" sivulla. Tervetuloa!
RSS ATOM