Ohjeita ilmoittautumiseen kilpailijoille

15.8.2013

Ilmoittautumisessa pitää ilmoittaa miehistön jäsenet (2-4 henkilöä). Ilmoita miehistön tiedot mahdollisimman pian mikäli tietoja vielä puuttuu tai tulee muutoksia. Ilmoitetut tiedot näet ilmoittautuneiden listalta.

***************************************************************

Valmistaudu esittämään ilmoittautumisen ohessa

• veneen mittatodistus
  • kopio osallistumismaksun maksamisesta (huomioithan, että ilmoittautumismaksu 100€ tulee olla maksettu ennen 31.07, sen jälkeen 150€)
  • H-veneliiton jäsentodistukset koko miehistön osalta
  • veneen vakuutustodistus
  • purjeiden ja veneen tarkastuspöytäkirja (saa Helmisen Antilta tarkastuksen yhteydessä)
  • purjehdusseuran jäsentodistus

Ote H:n SM säännöistä:

• SM-kilpailu on avoin kaikille H-veneille, joilla on voimassa oleva mittaustodistus ja jotka täyttävät luokan säännöt. Koko miehistön tulee olla SPV:n tunnustaman purjehdusseuran ja Suomen Hveneliiton jäseniä. Kilpailuun osallistuvan ulkomaalaisen veneen ja sen miehistön tulee kuulua maansa vastaaviin yhdistyksiin. Miehistön kokonaismäärä on kaksi-neljä. Miehistön jäsenen vaihtoon vaaditaan tuomariston kirjallinen lupa. Veneen tulee olla vakuutettu kolmatta osapuolta koskevien vahinkojen varalta.