Pietarinkari jäsenten käyttöön

16.5.2023

UPS:n jäsen, tervetuloa Pietarinkarille saunomaan

Sauna on kesäkaudella käytössä aina kun Paviljonkia ei ole vuokrattu yksityiseen tapahtumaan. Yksityiset varaukset näet seuran nettisivuilta.

Saunan ja wc tilojen avaimen saat ottamalla yhteyttä

Pietarinkarin isäntä:
Mika Ranta
p. 044 0714791

Saapuessani Pietarinkarille:

WC rakennuksen seinässä on postilaatikko, josta löydät saunan vieras- /varauskirjan. Merkitse kirjaan saapumispäiväsi, nimesi, veneen nimi ja varaa itsellesi saunomisaika. Saunavaraus on aina merkittävä kirjaan riippumatta siitä onko satamassa muita veneitä. Täytä kaikki sarakkeet selvällä, helposti luettavalla käsialalla. Saunamaksut tarkastetaan ja tilastoidaan varauskirjan merkintöjen perusteella. Jos saunojia on paljon, 1 h/venekunta on saunomisaika. Saunavarauksen voi tehdä ainoastaan satamaan kiinnitetyn veneen miehistö. Satamassa oleva ei voi tehdä etukäteen varausta myöhemmin satamaan saapuvan jäsenen puolesta.

Saunamaksu on omantunnon ja saunojien määrän mukaan ja se
maksetaan suoraan UPS:n tilille OP FI93 5491 0220 1634 27.
Saunan seinällä myös lappu josta saa tilinumeron tai QR koodin
maksutapahtumaa varten.

Saunojen siisteydestä ja puhtaudesta huolehtiminen on ehdottoman tärkeätä. Saunoissa on välineet ja pesuaineet lauteiden, lattioiden ja ämpäreiden puhdistamista varten. Puhdistus ja pesu tehdään parhaiten saunan lämmityksen yhteydessä ja siisteys tarkistetaan jokaisen käyttökerran jälkeen.

Palauta avain lokeroon, kun et sitä enää tarvitse. Avainta ei saa luovuttaa yhdistykseen kuulumattomalle.

Kaikessa tulenkäsittelyssä on noudatettava erityistä varovaisuutta. Avotulen teko saarillamme on pääsääntöisesti kielletty. Jäsenistön käytössä on kaasugrilli, joka löytyy pihalta tai varastosta. Kaasupullo säilytetään varastossa. Puhdista grilli käytön jälkeen.

Mukavia hetkiä Pietarinkarilla.

UPS hallitus.