Kevätkokouksen osallistumisohjeet

3.3.2021

UPS:n sääntömääräinen kevätkokous järjestetään perjantaina 12.3.2021 klo 18.00 sähköisen etäyhteyden avulla.

Käytettävä sovellus on Teams. Yhteyden voi avata jokaiselle osallistujalle lähetettävän linkin avulla. Osallistuminen ei edellytä ohjelman asentamista omalle laitteelle.

Kokouskutsu ja linkki lähetetään maaliskuun ensimmäisellä viikolla sähköpostitse kaikille UPS:n jäsenille, joiden sähköpostiosoite on seuran käytettävissä. Jos et ole saanut linkin sisältävää viestiä, ota viimeistään torstaina 11.3.2021 yhteyttä UPS:n jäsenasioissa palvelevaan sähköpostiin jasenasiat@uudenkaupunginpurjehdusseura.fi. Lähetä nimesi ja sähköpostisoitteesi, niin ehdimme lähettää linkin ennen kokousta.

Yhteys avataan klo 17.45. Järjestelyjen sujuvuuden kannalta on hyvä, jos voit kirjautua mukaan kokoukseen hyvissä ajoin. Käytä kirjautumisessa omaa etunimeä ja sukunimeä, se helpottaa osallistujien tunnistamista ja kirjaamista.

Jos tarvitset teknistä tukea, ohjeita saa Kimmo Sjöblomilta p. 050 5461106.

Kokouksen kuluessa mikrofonit ja kamerat pidetään suljettuina muuten paitsi puheenvuorojen aikana. Puheenvuoron voi pyytää kokouksen chatissa tai kuvakkeella kättä nostamalla.

Kevätkokouksen asiakirjoihin (esityslista, toimintakertomukset ym.) pääset tutustumaan UPS:n nettisivuilta kohdasta UPS/Kokousmateriaalit/Toimintakertomukset 2020. Materiaalit tulevat nähtäville kokousta edeltävällä viikolla.