Purjehdus- ja juniorijaostoille uudet vetäjät ensi vuonna

8.11.2020

UPS:n purjehdusjaosto ja juniorijaosto saavat ensi vuonna uudet vetäjät, muuten seuran hallituksessa ja jaostoissa toimitaan lähes tämän vuoden kokoonpanoilla.

Perjantaina pidetyssä syyskokouksessa purjehdusjaoston uudeksi puheenjohtajaksi valittiin Teppo Kuisma ja juniorijaoston puheenjohtajaksi Ossi Valtonen. Kyseessä ovat henkilöluvultaan ja seuran toiminnan kannalta isoimmat jaostot.

Vuoden UPS:n kommodorina toiminut Seppo Ylä-Himanka valittiin tehtävään edelleen, samoin varakommodori Kimmo Sjöblom ja nelihenkinen hallitus, johon kuuluvat Mika Ranta, Reijo Helminen, Jussi Lorjo ja Raija Herrala-Nurmi.

Jaostojen puheenjohtajat ja jäsenet:

Mittaus- ja tarkastusjaostoon valittiin Reijo Helminen, pj, Pasi Anttila, Antti Helminen, Jussi Lorjo ja Kimmo Sjöblom.

Tiedotusjaostoon kuuluvat edelleen Raija Herrala-Nurmi pj, Juha Svahn ja Hanna Ylä-Himanka.

Purjehdusjaoston uudeksi vetäjäksi tulee Teppo Kuisma, jäseniksi Juha Svahn, Aki Varjo, Jukka Stenroos, Tapani Palmu, Mikko Koskiahde, Tomi Pappila, Eila Pappila, Ossi Valtonen ja Henri Jefimoff.

Juniorijaoston uudeksi vetäjäksi valittiin Ossi Valtonen ja jäseniksi Miia Salminen, Jyri Lehtonen, Janiina Partanen, Sirpa Kuisma, Juha-Matti Junnila ja Juho Elo.

Veneilyjaoston vetäjänä jatkaa Jussi Lorjo, jäsenet ovat Vesa Soisalo ja Henri Jefimoff.

UPS:n satamakapteenina jatkaa Heikki Blinnikka, Paviljongin isäntänä Mika Ranta ja Kirstankarin saaritukikohdan isäntänä Tuomo Kutila. Mika Ranta toimii myös seuran ympäristövastavana.

Toiminnantarkastajiksi valittiin Pekka Ajanko ja Pirjo Silanto-Helminen, varalle Ulla Kallio.