2.Varsinainen kilpapurjehdus 19.9.2020

12.9.2020

Uudenkaupungin purjehdusseura ry (UPS) järjestää lauantaina 19.9.2020 Match Race purjehduskilpailun seuran Sydväst jollilla vaihtuvilla miehistöillä / naisistoilla sekä yhteisen illanvieton Pietarinkarilla.

Kilpailu toteutetaan lauantaina ensin kipparikokouksella klo 11:30, jossa kerrotaan purjehdusohjeet sekä kirjataan osallistuvat venekunnat ja arvotaan lähtöjärjestykset.

Ilmoittautuminen tapahtuu UPS:n kotisivulla https://www.uudenkaupunginpurjehdusseura.fi/kilpailut-ja-muut-tapahtumat/ilmoittautumislomake/

AIKATAULU

Lauantai:

Klo 11:30 kipparikokous Pietarinkarilla

klo 12:30 ensimmäisen Match Race Sydväst parin startti.

klo 15:00-19:00 sauna lämpöisenä Pietarinkarilla.

Maaliintulon jälkeen mahdollisuus ruokailuun Paviljongilla 8 € / hlö hintaan. Keittolounas ja vohvelit jälkiruoaksi. Ilmoittautumisen yhteydessä pyydetään ilmoittamaan henkilömäärä ruokailuun, jotta kaikille halukkaille riittää keittoa.

Vapaata illanviettoa yhdessä.

Seuran veneitä yöpyy saarella.

Mahdollisesti junioritkin purjehtivat lauantaina Pietarinkarin edustalla.

Tervetuloa!

Muista ilmoittautua!