Syyskokouksen henkilövalinnat ja toimintasuunnitelmat

18.11.2018

Leo Myllymaa on toiminut UPS:n veneiden katsastajana vuodesta 1982 lähtien, mutta lopettaa 36 vuoden jälkeen. Seuran kiitoksena kommodori Pekka Ajanko luovutti Leksalle komean laivakellon.

Uudenkaupungin Purjehdusseuran syyskokous 2.11.2018 teki henkilövalintoja ja hyväksyi hallituksen ja jaostojen toimintasuunnitelmat vuodelle 2019.

Pekka Ajanko jatkaa seuran kommodorina. Neljänneksi vuodeksi tehtävään valittu Ajanko kiitti luottamuksesta, mutta arvioi, että Paviljongilla ja Kotisatamassa tehtyjen projektien tullessa valmiiksi on vuoden päästä sopiva aika vaihtaa kommodoria.

Varakommodoriksi valittiin Seppo Ylä-Himanka ja hallituksen jäseniksi Jussi Lorjo, Kimmo Sjöblom, Mika Ranta ja Reijo Helminen.

Toiminnantarkastajiksi valittiin Timo Reivonen ja Olli Aalto sekä varalle Pirjo Helminen ja Reijo Myllymaa.

Juniorijaoston vetäjäksi valittiin Seppo Ylä-Himanka ja jäseniksi Ossi Valtonen, Janina Partanen, Jussi Lorjo, Jyri Lehtonen, Jarmo Salminen ja Mia Salminen.

Purjehdusjaoston uudeksi vetäjäksi valittiin Kimmo Sjöblom ja jäseniksi Sami Ranta, Juha Svahn, Ossi Valtonen, Henri Jefimoff, Mika Ranta, Aki Varjo, Tomi Pappila ja Tapani Palmu.

Tiedotusjaostossa jatkavat Raija Herrala-Nurmi ja Juha Svahn.

Mittaus- ja tarkastusjaoston jäsenet toimivat kaikki katsastajina. Jaoston vetäjänä jatkaa Reijo Helminen ja jäseninä Pasi Anttila, Antti Helminen, Jussi Lorjo, Esa Mäkinen, Kimmo Sjöblom sekä kauden aikana saadut vahvistukset.

Veneilyjaoston vetäjänä toimii Jussi Lorjo ja jäsenenä Vesa Soisalo.

Hallituksen ja jaostojen toimintasuunnitelmat