MERCEDES-BENZ SAILING TOUR SAAPUU UUTEENKAUPUNKIIN 30.8. KELLO 17-20!

13.7.2018

Mercedes-Benz Sailing Tour liikuttaa lapsia turvallisesti – kiertue kaartaa kouluihin ja seuroille elokuussa

12.7.2018

Suomen Purjehdus ja Veneily ry:n ja Veho Oy Ab:n yhteistyön jatkosopimuksen myötä elokuussa käynnistyy neljä paikkakuntaa kiertävä Mercedes-Benz Sailing Tour. Tapahtumakiertueen tavoitteena on lisätä lasten liikkumista, opettaa veneilytaitoja ja edistää turvallisuutta.

Kiertue käynnistyy Hangosta 2. elokuuta, jonka jälkeen se kurvaa Helsingin Kulosaareen ja Lauttasaareen, Turkuun sekä Uuteenkaupunkiin. Kaikille avoimien ja maksuttomien iltatapahtumien lisäksi Mercedes-Benz Sailing Tour vierailee seitsemässä alakoulussa.

– Lasten liikunnan, yhdenvertaisten harrastusmahdollisuuksien ja veneilyturvallisuuden lisääminen ovat Suomen Purjehdus ja Veneilyn kärkihankkeita. On todella hienoa, että Veho jakaa nämä arvot kanssamme ja voimme järjestää yhdessä näin laajan kiertueen, Suomen Purjehdus ja Veneilyn vt. toiminnanjohtaja Jan Thorström iloitsee.

Paikalliset seurat, Hangö Segelförening, Brändö Seglare, Helsingfors Segelklubb, Turun Pursiseura ja Uudenkaupungin Purjehdusseura ovat vahvasti mukana tapahtuman toteuttamisessa.

Maksutonta hauskanpitoa koko perheelle

Seurojen satamatapahtumissa koko perhe pääsee oppimaan veneilytaitoja hauskasti ja turvallisesti maalla ja merellä. Lapsilla on mahdollisuus päästä nauttimaan vesilläolosta niin kumi- kuin purjeveneilläkin sekä testata taitojaan muun muassa trapetsilla.

Samalla kun perheen pienimmät tutustuvat veneilyyn, aikuisilla on ensiluokkainen tilaisuus päästä koeajamaan upouuden Mercedes-Benz C-sarjan autoja.

– Meille on äärimmäisen tärkeää toteuttaa kumppanuutemme aidossa yhteishengessä. Haluamme kohdata asiakkaamme heidän harrastusten parissa ja tarjota heille ja heidän perheilleen sopivimmat ja turvallisimmat ratkaisut autoilun suhteen. Meidän syyskuussa lanseerattava uusi C-sarja on juuri sellainen tuote, joka palvelee liikkuvia ja harrastavia perheitä aivan täydellisesti. Kiertueen asiakkailla on nyt mahdollisuus päästä kokeilemaan uudistuneen C-sarjan malleja ensimmäisten joukossa, kertoo Veho Oy Ab Mercedes-Benz henkilöautoryhmän markkinointipäällikkö Kasper Jansson.

Aikataulu:

Kaikille avoimet tapahtumat

2.8., klo 12-15      Hanko, Hangon Itäsatama
21.8., klo 17-20    Kulosaari, Brändö Seglaren satama (Granfeltintie 10)
23.8., klo 17-20    Lauttasaari, Helsingfors Segelklubbin satama (Vattuniemen puistotie 1)
28.8., klo 17-20    Turku, Turun Pursiseuran satama (Pursiseuranranta 30, Ruissalo)
30.8., klo 17-20    Uusikaupunki, Pakkahuoneen tori (Pakkahuoneentori 1)

Koulukiertue

20.8. Elias-koulu, Helsinki