Huom! Ylimääräinen kokous alkuperäisenä päivänä. Hallitus ei esitä eroa SPV:stä.

15.12.2014 klo 10:30

UPS:n ylimääräinen kokous pidetään lehti-ilmoituksessa olleesta virheestä huolimatta alkuperäisenä päivänä eli keskiviikkona 17.12. klo 18.00

Virheen tultua ilmi ehdittiin jo ilmoittaa kokouksen siirtämisestä seuraavalle päivälle. Pikainen siirto olisi kuitenkin ollut jäsenistölle hankala, joten se on nyt peruttu, ja pidetään kiinni syyskokouksessa ilmoitetusta päivästä.

Ylimääräinen kokous päätettiin pitää, jotta voitaisiin kunnolla käsitellä UPS:n jäsenyyttä Suomen Purjehdus ja Veneilyssä.  Hallitus on käsitellyt asiaa ja on liitossa pysymisen kannalla.

- Ilmeisen yksimielisesti ollaan pysymässä liitossa ja se on myös hallituksen kanta. Kokous täytyy kuitenkin pitää, kun jäsenistö on sitä vaatinut, totesi kommodori Timo Lindström maanantaina.

Kokouspaikkana Novidan auditorio, Viikaistenkatu 1, Uki

UPS-SPV poverpoint esitys