Tiedotuksen kehittämisestä tapaaminen

3.3.2012

H veneet kotkassa

Tiedotusjaosto, vahvistettuna muiden jaostojen vetäjillä sekä hallituksella piti aurinkoisen lauantain kuluessa keskustelun ja suunnittelutapaamisen Viestinnän ja seuratiedottamisen aiheista.

Oli mukavaa ja hyvää keskustelua, UPS-Uutisten paikka on selvästi vakiinnuttanut paikkansa Seuran tiedottamisessa, eikä sen ilmestymisajankohtiin nähty syytä muuttaa.

Viime kesän aikana aloitetttu sähköpostitiedoite on saanut myöskin hyvää palautetta jäsenistöltä. Jos et ole vielä mukana listalla - laita sähköpostia halustasi liittyä mukaan osoitteseen ups@uusikaupunki.fi

Kolmas selkeä seuratiedottamisen ajankohtainen kanava - verkkosivut ja niiden uusi versio käytiin läpi ja sovittiin jokaiselle jaostolle annettavan oikeudet ja kevyt koulutus päivittää omia tietojaan verkossa.

Liitteet