Möljä

Ajankohtaista

Uudenkaupungin Purjehdusseuran syyskokous 2.11.2018 teki henkilövalintoja ja hyväksyi hallituksen ja jaostojen toimintasuunnitelmat vuodelle 2019.
Syyskokous 2.11. (25.10.2018)
Uudenkaupungin Purjehdusseuran sääntömääräinen syyskokous pidetään perjantaina 2.11. klo 18 ravintola Aquariuksessa, Kullervontie 11. Käsitellään sääntöjen määräämät asiat. Lisäksi kauden palkintojenjako ja katsaus H-veneiden MM-kisoista. Kahvi- ja teetarjoilu. Tervetuloa! Hallitus
Vesillä liikkumisen iloa tarjolla koko perheen tapahtumassa. Lasten liikkumista, veneilytaitojen oppimista ja vesillä liikkumisen turvallisuutta korostavan kiertueen järjestävät Suomen Purjehdus ja Veneily, Veho ja paikallisesti Uudenkaupungin Purjehdusseura.
katso kilpailuista tarkemmat tiedot! Ilmoittautumisaika päättyy torstaina 16.8. klo 12:00
UPS Regatta 2018 (29.7.2018)
Purjehduksen voi aloittaa ja kiinnostavaan harrastukseen pääsee tutustumaan lähtemällä miehistöksi UPS:n H-veneisiin. Sopiva tilaisuus on mm. UPS:n regatta viikonvaihteessa 28.-29.7. Laita sähköpostia ups@uudenkaupunginpurjehdusseura.fi tai ota yhteyttä purjehdusjaostoon (esim. Henri Jefimoff, Ossi Valtonen )
RSS ATOM